Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Η αγία ελληνική οικογένεια


Μέρες που είναι λοιπόν και με αφορμή τις αρλούμπες του Βύρωνα Πολύδωρα για τη σχέση του Έλληνα με την ιδιοκτησία, ας θυμηθούμε τι δήλωσε ο ίδιος ανήρ με αφορμή τις κατηγορίες που δέχθηκε, όταν τη μία και μοναδική μέρα που έμεινε πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, την πρώτη και μόνη πράξη που υπέγραψε, ήταν ο διορισμός της κόρης του στη Βουλή!!. 
Απολαύστε τον...
«Δεν παριστάνω τον Αγαμέμνονα, ούτε διανοούμαι να θυσιάσω τη Μαργαρίτα μου. Δεν έκανα τίποτα παράνομο και τίποτα ανήθικο. Δεν θυσιάζω την άξια συνεργάτιδά μου. Δεν γίνομαι "θυσιαστής" της θυγατέρας μου για οποιουσδήποτε λόγους. Μάλιστα για έναν απόπλου αμφίβολο ούτως ή άλλως. Για να δείξω έμπρακτη μετάνοια για το κακό που δεν έκανα; Ή για να ενοχοποιήσω αδίκως την Μαργαρίτα μου που ποτέ και κανέναν δεν προκάλεσε παρά μόνο τους ασπάλακες των καταγωγίων και τούτο γιατί είναι κόρη μου; 
Αλλά και προπαντός δεν τη θυσιάζω, γιατί "έφτυσα αίμα" για να αναθρέψω τα παιδιά μου. Και δεν έχω στον κώδικά μου εγώ την οικογένεια και τα παιδιά μου σαν κάτι το θεωρητικό και κοσμικό. Την έχω σαν θρησκεία. Σαν κάτι ιερό. Και ακόμη, γιατί δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να υποκύψει στις επιταγές-προσταγές των φαύλων υποκριτών και κηνσόρων. Δεν θα ήταν μόνον ήττα. Θα ήταν παραίτηση και παράδοση στους άτιμους για να σώσω… την τιμή μου. Κάτι σαν εκούσιος βιασμός. Όχι!». 
Έχω ή δεν έχω δίκιο λοιπόν, όταν ισχυρίζομαι ότι σ' αυτόν τον τόπο δεν πρόκειται ποτέ να καρπίσει η αρχή της αξιοκρατίας; Ο Βύρων εκφράζει πράγματι το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας. Με λόγια σπαραξικάρδια, που σε κάνουν, ρε παιδί μου, λιώμα... Μέρες που είναι ... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου