Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2010

Κατάντια

Αντιγράφω mot à mot απόφαση του Συλλόγου Μεταπτυχιακών φοιτητών του Παντείου πανεπιστημίου.

«ΑΠΟΦΑΣΗ
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Μεταπτυχιακών Φοιτητών Παντείου καταγγέλει τις μαζικές διαγραφές συναδέλφων από τα ΠΜΣ.
Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται ιδιαίτερα στα ΠΜΣ της Δημόσιας Διοίκησης και του ΠΕΙ. Καταδικάζομε οποιαδήποτε αντιπαιδαγωγική προσπάθεια γίνεται από εκείνους τους καθηγητές, οι οποίοι θέλουν να ονομάζονται ακαδημαϊκοί δάσκαλοι, και τολμούν να σηκώνουν τα χέρια τους σε διαγραφές συναδέλφων μας.

Απαιτούμε
1.Να μη διαγραφεί κανένας φοιτητής από ΠΜΣ
2.Να παρθούν πίσω όλες οι διαγραφές που έχουν αποφασιστεί μέχρι σήμερα.
3.Κάθε φοιτητής να μπορεί να παρακολουθεί και να ολοκληρώνει απρόσκοπτα το ΠΜΣ.
Τ.Σ. υπογραφή»

Δεν έχω καμιά αμφιβολία: τέτοιο κείμενο σε κανένα, μα σε κανένα πανεπιστήμιο του κόσμου δεν θα μπορούσε να υπάρξει και μάλιστα από σύλλογο μεταπτυχιακών φοιτητών. Είναι μια από τις πλέον χειροπιαστές αποδείξεις για την κατάντια του ελληνικού πανεπιστημίου. Σύλλογος μεταπτυχιακών φοιτητών «απαιτεί» να στέλνομε τα μεταπτυχιακά διπλώματα σε επίπεδο master των μεταπτυχιακών φοιτητών μας στο σπίτι τους , χωρίς καμιά αξιολόγηση των επιδόσεών τους. Ο «κάθε φοιτητής να μπορεί να παρακολουθεί και να ολοκληρώνει απρόσκοπτα το ΠΜΣ» ανεξαρτήτως των επιδόσεών του!!!. Δεν είναι προκλητικό; Δεν είναι αυθάδες; Αρνούμαι να σχολιάσω περαιτέρω.

Στην χοντροκομμένη πρόκληση σκέφτηκα προς στιγμή να απαντήσω, δίνοντας στη δημοσιότητα γραπτά μεταπτυχιακών φοιτητών μου στο ΜΠΣ «Εθνική και Κοινοτική Διοίκηση». Πρέπει όμως να προστατεύσω πρώτα το Πανεπιστήμιό μας και γι’ αυτό δεν θα το κάνω.

Θα ρωτήσω όμως το Σύλλογο Μεταπτυχιακών Φοιτητών του Πανεπιστημίου μας τα παρακάτω:

1.Ένας φοιτητής που κόβεται δύο φορές σε ένα μάθημα, μπορεί να συνεχίζει «απρόσκοπτα» και να ολοκληρώνει τις σπουδές του;
2.Ένας φοιτητής που έχει 8 τουλάχιστον απουσίες σε τουλάχιστον 4 μαθήματα ενός εξαμήνου πρέπει να ολοκληρώνει «απρόσκοπτα» τις σπουδές του;
3.Αυτοί οι …. έρμοι οι Κανονισμοί Σπουδών για ποιο λόγο καταρτίζονται;
4.Αλήθεια, φίλοι συνδικαλιστές, η υπεράσπιση αδιάφορων συμφοιτητών σας προκάλεσε το συνδικαλιστικό σας ενδιαφέρον και αναλάβατε συνδικαλιστική δράση «απαιτώντας» και «καταγγέλλοντας». Για τον τρόπο επιλογής των υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών σε πολλά μεταπτυχιακά προγράμματα, τα άσχετα μαθήματα που διδάσκονται σε αρκετά από αυτά τα προγράμματα δεν έχετε τίποτα να πείτε; Δεν υπέπεσε στην αντίληψή σας κανένα στοιχείο εξοργιστικής εύνοιας στην επιλογή υποψηφίων, κανένα στοιχείο για μαθήματα τα οποία αντί να ικανοποιούν ανάγκες του Μεταπτυχιακού Προγράμματος ικανοποιούν ανάγκες των διδασκόντων; Τίποτε εξ όλων αυτών δεν προκαλεί το συνδικαλιστικό σας ενδιαφέρον; Το «βόλεμα», μόνο αυτό σας ενδιαφέρει; ΚΡΙΜΑ.

ΥΓ. 1. Επειδή θέλω να ονομάζομαι «ακαδημαϊκός δάσκαλος», θα συνεχίσω να αξιολογώ τους μεταπτυχιακούς όσο και τους προπτυχιακούς φοιτητές μου με βάση αποκλειστικά και μόνο τις επιδόσεις τους στα μαθήματά μου. Δεν με ενδιαφέρει και δεν με αφορά τίποτα άλλο. Προκαλώ μάλιστα το Σύλλογο φοιτητών, αν δέχεται τη δημοσίευση των γραπτών εκείνων, που αξιολογούνται από μένα κάτω από τη βάση. Τι λέτε; Αναμένω σχόλιο από το 15μελές Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου και επωνύμως, αν είναι δυνατόν. Δεν νομίζετε ότι πρέπει να τελειώνομε με την υποκρισία;

ΥΓ. 2. Λυπάμαι, αλλά επειδή η «ΑΠΟΦΑΣΗ» σας με εξόργισε και ιδιαίτερα ως προς το ύφος της, δεν θα είμαι καθόλου επιεικής μαζί σας. Λοιπόν, όταν αποφασίζετε κάτι και μάλιστα με ύφος 80 αυτοκρατόρων, να μάθετε πρώτα πως αυτό γράφεται στα ελληνικά, γιατί εκτίθεστε ανεπανόρθωτα. Να μάθετε λοιπόν, ότι το ρήμα «καταγγέλλω» γράφεται με δύο «λ» και ότι πριν από το σύνδεσμο «και» δεν βάζομε κόμμα……

4 σχόλια:

  1. me to na dimosiopoieitai mesa apo to blog sas, kati pou borei na dei olos o planitis, prostateuei to Panepistimio sto opoio ergazeste?deixte ta grapta...deixte kai tis aitiseis eisagogis sta diafora metaptyxiaka programmata spoudon toy Panteiou gia na diagrafoun osoi eixan meson kai na antikatastathoun apo tous pragmatika ikanous foitites/ptyxiouxous...poite mas kai poioi itan ta mesa, me onamateponimo...o didaktoras pou to 2004 siglonise ton tomea oikonomias me tin ektetameni antigrafi tou giati kratise to didaktoriko...poio dikastirio epeise...den eimai panteiakos apla parakoloutho to blog sas.parte to vima monos sas se ena kanali aurio kai vgite na peite oles tis alithies gia tou oikou sas... ta ysterografa itan peritta..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστά τα βάζετε με τους συνδικαλιστές φοιτητες. Φτάνει πια με τα πανεπιστήμια τσιφλίκια των κομμάτων. Όντως αυτό δεν γίνεται πουθενά στην Δυτική Ευρώπη. Ο μεταπτυχιακός φοιτητής εδώ νομίζει ότι επειδή πληρώνει πρέπει και να περνάει τα μαθήματα. Στοπ στις δημόσιες σχέσεις κάτω από το τραπέζι.

    Να παταχθεί και η οικογενειοκρατεία των μελών ΔΕΠ άμεσα. Να πάνε σπίτι τους, η κοινωνία τους πληρώνει. Ευτυχώς βλέπουμε βήματα προόδου στον τομέα αυτό από τον Υφυπουργό.

    Γιάννης Ιατρού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν δημοσιεύω τα γραπτά, έστω και ανώνυμα, γιατί θα διασύρω τους ίδιους αλλά και το πανεπιστήμιο. Δεν χρειάζεται. Το δυστύχημα είναι αγαπητοί μου, ότι στο Πάντειο τα μεταπτυχιακά προγράμματα παρέχονται δωρεάν και χωρίς καμιά ενιαία γραμμή για την εισαγωγή των φοιτητών. Φοβάμαι όμως ότι παρά τη μεγάλη δημοσιότητα που έχει προσλάβει τούτη η ιστοσελίδα, το αποτέλεσμα είναι πενιχρό. Το βαθύ πανεπιστημιακό κράτος είναι ακλόνητο. Δεν παλεύεται με τίποτα. Παρά ταύτα θα συνεχίσομε την προσπάθεια….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. sta kakos keimena efoson den leme ta pragmata me to onomateponimo tous mono thorivo dimiourgoume.epeita... einai katadia gia to istoriko tmima tis dimosias dioikishs na prosferei eniaio metaptixiako sti dimosia dioikisi me kateuthinseis kai na min exei mia sidonistiki epitropi, alla 6-7 analoga me to poses einai oi kateuthinseis.auto dilonei oti yparxei provlima sinennoisis anamesa sta meli DEP toy tmimatos.mporo epomenos na fadasto se poio klima ginodai kai oi genikes sineleuseis tou tmimatos.oso gia ta didaktra se mia periodo krisis kai afou tosa xronia kakos to panteio den ta exei apodexthei as minoun akoma midenika mexri stadiaka na boliazei i idea oti einai aparaitita gia tin aproskopti leitourgia ton programmaton metaptixiakon spoudon tou panteiou.ta didaktra den simainoun exagora sinidiseon oute oti to ptixio sou erxetai sto spiti.ginetai gia tin sosti katanomi ton poron kai gia oti auto sinepegetai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή